Neden Farklıyız?
Künefeyi katma değerli ürün olarak sunan, rakipsiz sektörün en büyük künefe markası Özikizler Künefe, geliştirdiği ve kaliteli ürün gamı ile misafirlerine keyifli zamanlar geçirmeyi hedeflemiştir.Özikizler firma ortaklarından Hasan Durmaz ‘Ürünler şubelerde taze olarak pişirilmekte, doğal şeker pancarı ile tatlandırılmaktadır. Özel tedarikçilerden sağlanan sade yağ, fıstık ve künefe hamuru ile lezzet üstü künefeler hazırlanmaktadır. Şubeler mutlaka kendi yetiştirdiğimiz ustalarımızı istihdam ederek kaliteyi güvence altına almaktayız. Özikizler künefe şubeleri, gerek ortamı, hizmet kalitesi gerekse ikramlar ve eşsiz tatları ile müşterilerine lezzetin yanında sevdikleriyle geçirecekleri keyifli zamanlar sunar ‘Franchise ile Büyüyoruz…
Kurulduğu günden bugüne kalitesinden ve lezzetinden ödün vermeden büyüyen ve bugün 9 şubesi ile hizmet veren Özikizler künefe, 2019 yılı itibariyle büyümesini Franchising ile gerçekleştirecek. Bu sayede eşsiz lezzetlerimizi daha fazla tüketiciye ulaştırırken, siz değerli girişimcilerimizi bu karlı yatırımın bir parçası olmaya davet ediyoruz.Türkiye’de yalnızca potansiyeline inandığımız sınırlı sayıda şehirde, birer şube ile büyümeyi öngörüyoruz. Yurtdışında ise, öncelikli bölgelerimiz özellikle yoğun turizm destinasyonlarının yanı sıra, ticari çekim merkezi olan şehirlerdir.İşinin başında duracak, işletme yönetim kapasitesine sahip yatırımcılar öncelikli franchise profini oluşturmaktadır. Özikizler Künefe Türkiye’nin lezzeti Künefe’yi, yurt dışına açarak Dünyada, Ülkemizin bayrağını dalgalandırmayı hedeflemektedir. Yurt içi Franchise bedeli 70.000 USDYurt dışı Franchise bedeli 125.000 USDYurt dışı Master franchise bedelleri Ülkeye göre, Ülke potansiyelleri göze alınarak hazırlanmaktadır.Franchise sözleşmeleri lokasyon onayı ile birlikte yapılmaktadır.Yurt içi royalty %5Yurt dışı royalty %5Tatlı Yatırım, Karlı Yatırım Özikizler Künefe …
Türkiye’de girişimciler için oldukça cazip fırsatlar sunan tatlı sektörünün pazar büyüklüğü 2018 yılı verileriyle 20 milyar dolar seviyesine ulaştı.Türkiye pazarında 2022 yılı unlu mamul kategorisi için yapılan öngörülerde tuzlu atıştırmalıklar, ekmek çeşitleri gibi alt kategorilerde düşüş beklenirken tatlı unlu mamüllerde artış olacağı öngörülüyor.Sektörün nabzını tutan yemeksepeti.com şirketinin açıkladığı rakamlara göre, Türkiye’de tüketicilerin en fazla tercih ettiği yerel lezzet künefe olarak öne çıkıyor.Tatlı Sektörü Neden Bu Kadar Hızlı Büyüyor?- Hızla artan yeni tatlar deneme ihtiyacı
- Halkın değişen yeme alışkanlıkları ve ev dışı tüketim artışı
- Tatlı yatırımının diğer sektör yatırımlarına kıyasla daha düşük riskli ve daha yüksek kazançlı olması
- Online gıda siparişindeki artış
- Geleneksel tatların modern sunumlarla çeşitlendirilmesi artan ürün çeşitliliği

Türkiye’nin en çok sistem kuran ve markaları doğru yatırımcı ile buluşturan franchise şirketiyiz…
Yurt içi ve yurt dışı franchise süreçlerini takip ettiği bir çok markası bulunan The Franchise Company’nin hizmet verdiği markaların hepsi sektöründe öncü markalar; iki yüze yakın şubesi ile Türkiye’nin en büyük yerli kahve zinciri Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi,Modern çizgileri ve benzersiz koleksiyonları ile Balhome Mobilya,Pide pazarının 38 yıllık tecrübeli ismi Aktaşlar Lezzet Grubunu markası Pideor,Online Kuru temizleme sektörünün öncüsü Networkdry ,İsmi ile başarısını ulusal ve uluslararası pazarlarda kanıtlamış Et’in jönü Gürkan Şef’in markası Mr. Asado By Gürkan Şef,Expertiz sektörünü oluşturan ve yüzlerce şubesi ile lider marka Otorapor,Urfa’da doğan yakında dünya pazarında yer alacak, künefe pazarının öncüsü Özikizler Künefe,Amerika frozen yogurt pazarının markası Sincerely Yogurt,Premium lojistikte Avrupa Lideri Flash Lojistik,Yeni nesil kahveciliğin temsilcisi Bex Coffee’yi sayabiliriz…Franchise Company Yönetici Ortağı Aycan Helvacıoğlu ‘Türkiye’nin en çok sistem kuran ve markaları doğru franchise pazarlaması ile yatırımcı ile buluşturan franchise şirketiyiz’. İngiltere merkezimiz ve yabancı uzmanlarımız ile yatırımcıya marka analizi, pazar araştırması ve franchising ve lisanslamanın tüm alanlarında hizmet vermekteyiz … Bilgi ve iletişim için:Tuğberk Helvacıoğlu0537 443 22 07 thelvacioglu@franchisecompany.com.tr
En uygun satış ve operasyon noktası neresidir sorusunun yanıtını doğru olarak vermenizi sağlayan Mapaktif Coğrafi Bilgi Sistemleri A.Ş., franchise veren markalar ile olan iletişim satış ve pazarlama sürecini Franchise Company’e emanet etti…
Mapaktif nasıl çalışıyor?
Şubenizi nerede açmanız gerektiği bilgisini veren Mapaktif ile aç/kapa riskiniz minimuma iniyor ve iyi bir lokasyonda rakiplerinizden önce bulunmanızı sağlıyor. Böylelikle satışınız yükseliyor, hedef kitle kavramına, hedef kitlenin yoğunluğu kavramını da ekleyerek yeniden tanımlamaya yardımcı oluyor.
Öte yandan mevcut operasyon ağınız ve satış noktalarınızın coğrafi alan yönetimi, performans takibi ve değerlendirmelerini cloud tabanlı biçimde yönetebilmenizi sağlıyor.
Doğru satış noktası analizi için Mapaktif
GIS (Coğrafi Bilgi Sistemleri) teknolojisi, Lokasyon bazlı data, insanlar ve özellikleri; yaş, eğitim, gelir, yoğunluk, bölgeler ve özellikleri; gelişmişlik, siyasi tercihler, emlak değerleri, vb. özellikleri tanımlayarak hedef kitlenizi doğru tanımlıyor. Hedef kitlenizi doğru tanımlamak, nerede olduklarını bilmek ve müşterilerinizin size ulaşabilirliklerini hesaplanabilir matematik değerlere indirgeyerek yukarıda bahsettiğimiz özelliklerden de faydalan hedef kitle kavramına, hedef kitlenin yoğunluğu kavramını da ekleyerek yeniden tanımlıyoruz.
Mapaktif franchise sektörüne ciddi faydalar sağlıyor. Şube yer seçimi, paket servis bölge seçimi ve bölge koruma, çağrı merkezi adres indeksi, rakip görüntüleme, operasyon departmanları için gerekli olan operasyon haritalarının oluşturulması gibi çözümleri sayabiliriz…
Franchise Company Yönetici Ortağı Aycan Helvacıoğlu, Franchise veren markaların, lokasyon belirleme konusunun önemini vurgularken; ‘Büyümenin en önemli adımlarından biri kuşkusuz lokasyon seçimidir. Bölge analizi yaparken doğru ve hedef konumun seçilmesi konusunda Mapaktif Geodyzer sizin için en uygun hizmet noktası neresidir sorusunun yanıtını doğru olarak vermenizi sağlar.’
Ulusal ve uluslararası ile birçok franchise veren markanın başvuru kaynağı Mapaktif Coğrafi Bilgi Sistemleri, operasyon ve pazarlama kararlarını coğrafi tabanlı almasını kolaylaştırmak amacıyla geliştirilmiştir.
Bilgi ve iletişim
info@franchisecompany.com.tr
Modern ve Geleneksel Çizgiler Bir Arada
Açık pastel tonlarda duvar, zemin ve tavanların yanı sıra aydınlık, ferah yaşam alanlarının öne çıktığı yeni konseptte, misafirlerin konforu için her şey titizlikle düşünüldü.Konforlu oturma grupları, keyifli ahşap masalar ve yenilikçi raf düzeninde de misafir odaklı yaklaşımın ve özgün mimarinin izlerini görmek mümkün. Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi’nin yenilenen konsepti, geçmiş ile geleceğin izlerini bir arada sunuyor.Türkiye’nin Yerli Kahve Zinciri Markası
Misafirlerine sıcak bir ortamda keyifli bir kahve deneyimi sunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, bugün ülkemizin 76 ilinde 187 şubesiyle aylık ortalama “3 milyon misafir”ağırlıyor.2017 ve 2018 yıllarında Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından 5 farklı ürününe, toplamda 7 adet “Üstün Lezzet Ödülü” alan marka; Efe Kahvesi, Çikolaşk, Fincan Kek ve Baklavalı Milkshake gibi özgün lezzetleri de menüsünde bulunduruyor.Kahve, kahve ürünleri, salep, sıcak çikolata, çikolata çeşitleri, özel üretim çay, limonata, pasta çeşitleri, dondurma, waffle, sandviç, pizza, hamburger, salata, çorba ve makarna lezzetlerinin yer aldığı menüsüyle de hem gözü hem gönlü doyuruyor.Franchisee adayları için kazançlı ve prestijli bir işbirliği fırsatı sunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi; hızlı yatırım geri dönüşü, eğitim, operasyon ve pazarlama desteğiyle de cazip bir yatırım alternatifi olarak öne çıkıyor.Yakın dönemde Türkiye’nin her il ve ilçesinde şube açmayı hedefleyen marka, yurt dışında da yeni lokasyonlarda şubeleşme çalışmalarını sürdürüyor.Bilgi almak için : info@osmanlikahvecisi.comMobilya sektörüne yenilikçi tarzıyla yön veren Balhome franchise veriyor….
1976 yılında Balcı Mobilya olarak ticari hayata başlayan Balhome 2010 yılı itibariyle mobilya sektöründe yaptığı farklı yatırımlar, benimsediği kalite, güven ve koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesiyle kısa sürede sektörde öncü firmalar arasındaki yerini almayı başarmıştır.Değişen ve yenilenen mağazacılık anlayışıyla Türkiye'nin 81 ili ve Avrupa’nın çeşitli ülkelerindeki müşterileri ile, en önemli ilkesi olan mutlu müşteri halkasını genişleterek büyüme hedefini sürdüren Balhome, şubelerinin yanı sıra internetten de hızlı ve güvenilir alışverişe imkân sağlıyor …Ücretsiz teslimat, ücretsiz montaj ve 2 yıl garanti imkânı veriyor.Düşük satın alma maliyetleri, yüksek kar marjı…
Yönetim Kurulu Başkanı Emre Balcı Balhome Mobilyanın farklı yönlerini şöyle anlatıyor; ‘ Genel Merkez olarak, satışlarınızı yakından takip ediyor, bölgenin taleplerini doğru gözlemliyoruz ve esnek ürün kreasyonları oluşturuyoruz, ulusal rakip markaların aksine, bayilerimizi mecburi yıllık /sezonluk kreasyonlara bağımlı bırakmıyoruz. Dolayısıyla kendi kategorimizde rakipsiz tasarımlarımız, hızla yükselen marka algımız, profesyonel yönetimimiz, teknoloji kullanımı, insan kaynaklarına yatırımlarımız ile, mobilya sektöründe hızla yükselen değer olmaktayız… Balhome markasını diğer mobilya markalarından ayıran en önemli özellik ise, sürekli yeni ürünlerin eklenmesi, Bayiinin yeni ürün karması ve trendi yakalayan ürünler ile doğru orantılı ciro artışıdır’Türkiye Mobilya sektörü, 2001’den bu yana dış̧ ticaret açığı vermeyen Türkiye ve Dünya pazarında sayılı sektörlerden birisi olmuştur. Sektör, 2023 yılı için 25 milyar dolar üretim ve 10 milyar dolar ihracat beklentisi ile Dünya mobilya ihracatında ilk 10, Avrupa’nın ise ilk 5 büyük mobilya ihracatçısı konumuna yükseltmeyi hedeflemektedir.Sektör, Türk sanayisinde son 10 yılda dış ticaret açığı vermeyen nadir sektörlerden biri olmuştur. Hızlı gelişim ve değişim sürecinde olan sektör; markası, kalitesi, sektördeki küçük- büyük ölçekli firmaları, coğrafi konumu, ülkenin genel büyüme yönlü politikası, genç nüfusu, kişi başına düşen milli gelirin iyileşmesi sayesinde iç ve dış pazarda önemli potansiyel arz etmektedir.2013 yılında Pendik, 2014 Yılında Maltepe E-5, 2016 yılında Masko , 2018 yılında ise Bursa / İnegöl şubeleri açılan Balhome’un 2018 yılı sonu itibariyle Balhome Kids projesi hayata geçirildi.Misyonu her zaman yenilikçi düşünerek sektöre yön vermek olan Balhome 2019 yılında bayileri ile büyümeye devam edecek.Bilgi ve İletişime buradan ulaşabilirsiniz.Bayilere sunulan destekler?
- Fizibilite ve lokasyon seçimi
- Mimari projelendirme
- İnsan Kaynağı Desteği Personel seçimi desteği
- Personel eğitimi
- Merkezi sosyal medya yönetimi
- Sosyal Medya Desteği
- Merkezi ajans Medya Desteği
- Operasyon Müdürü destek ve denetimi
- Mutfak Müdürü destek ve denetimi
- Aylık performans takibi ve iyileştirme
- Kasa – Pos yazılım Desteği
- Reklam – Pazarlama desteği

