Ara 26
Networkdry 2019 İtibariyle Büyümesini Franchise Sistemi İle Sürdürecek

| Networkdry 2019 İtibariyle Büyümesini Franchise Sistemi İle Sürdürecek

Temmuz 2014’te kurulan Networkdry; kuru temizleme,halı yıkama, ütüleme ve lostra hizmetlerini, online platformda buluşturan Türkiye’nin en büyük online kuru temizleme ağıdır. Sektörde öncü ve yenilikçi adımlarla ilerlerken, kendi alanında Türkiye’nin en önemli markalarından biri olmayı hedeflemektedir. 23 şehirde farklı kuru temizleme firmalarını tek bir çatı altında toplayan Networkdry, çağrı merkezi, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden kullanıcılar ile bayileri bir araya getirmektedir.

2016 ve 2017’de iş ve internet dünyasının önemli isimlerinden Yemeksepeti’nin kurucusu Nevzat Aydın, Gittigidiyor’un kurucuları Burak Divanlıoğlu, Aydonat Atasever ve Serkan Borançılı, Markafoni’nin kurucusu Sina Afra’nın, Multinet Up Başkanı Şevket Başev’ in  dahil olduğu yatırımcı grubundan aldığı yatırım sonrası hızlı bir büyüme evresine giren Networkdry; sadakat kartı NClub’ı kullanıcılarına sunarak, CRM tabanlı müşteri takip programı ile, müşterisi ile sık ve düzenli iletişime geçerek Offline ve Online pazarlamasını da geliştirmiştir.

Networkdry 2019 itibariyle büyümesini Franchise sistemi ile sürdürecek…

Networkdry kurulduğu günden bu yana, işlem hacmini her yıl ortalama iki katı oranında artırmaktadır. Bugün Türkiye’de 250’si franchise sistemi ile çalışan, yaklaşık 10000 üzeri kuru temizleme mağazası bulunuyor. Mağazaların 3’te 1’inden fazlası ise sırasıyla İstanbul – Ankara – İzmir – Bursa ve Antalya illerinde faaliyet gösteriyor.

Gündelik yaşamın yoğun temposu, çalışan kadın ve beyaz yakalı sayısının her geçen gün artması, tüketici bilincinin gelişmesi, dış görünüşe önem verme, sosyal hayatın önemi ile birlikte kuru temizleme sektörü son yıllarda hızlı bir büyüme sürecine girdi. Kendisine daha çok zaman ayırmak, ilgi duyulan işlere odaklanmak, sevdikleriyle daha fazla zaman geçirmek, isteyen büyük bir hedef kitlenin olması, çamaşır yıkamak, ütü yapmak, halı yıkamak gibi zorunlu işlerin verdiği zahmetten ve yarattığı zaman kaybından kurtulmak isteyen bilinçli bir kesim, kuru temizleme pazar payının her geçen gün büyümesini sağlamaktadır.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2017 yılına ilişkin Gelir ve Yaşam Koşulları Araştırması sonuçlarına göre, Türkiye’de ortalama yıllık hane halkı kullanılabilir fert geliri, geçen yıl bir önceki yıla göre yüzde 12,7 artış gösterdi. Yine TÜİK verilerine göre 2006 yılından 2016 yılına kadar, iş gücüne katılan, çalışan kadın sayısında artış gözlendi. 2006 yılında çalışan kadın sayısı %23,6 iken 2016 yılına kadar artış göstererek %33’e ulaştı.

Türkiye’de şu anda yıllık 350 milyon Euro’lar seviyesinde olduğu tahmin edilen Kuru Temizleme Pazarının önümüzdeki yıllarda hızla büyümeye devam edeceği beklenmektedir. Kuru temizleme sektöründeki deneyim, bilgi birikimini Networkdry markasına aktaran Eş Başkanları Gökhan Aydan ve Gürol Başev tarafından yönetilmektedir.

Gökhan Aydan Networkdry franchise sistemini şöyle tanımlamaktadır; ‘İki Alternatif Franchise Paketi bulunmaktadır. Yeni girişimciler ve mevcut kuru temizleme işini Networkdry markasıyla devam ettirmek isteyenler…Web ve mobil tabanlı sipariş sistemi ve geniş bayi ağı sayesinde, 24 saat içerisinde kapıdan – kapıya hizmet verebilmekte, hızlı hizmeti sayesinde müşterisinin zamanını daha verimli şekilde kullanmasını sağlamakta ve tercih edilmektedir. Kaliteli ve vizyoner girişimci ile kuru temizleme sektöründe hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçlıyoruz ‘

Türkiye’nin en büyük kuru temizleme ağı Networkdry, 7 gün 24 saat online sipariş verebilme olanağı sunmaktadır…

NClub Üyelik Sistemi ile şubelerin müşterilerine indirimli hizmet sunmasını sağlarken, bu yolla şubelerine hem ilave gelir hem de müşteri sadakati oluşturmaktadır.

Eş Başkan Gürol Başev; ‘Araştırmalar, çamaşırhane ve kuru temizleme yatırımlarının en az riskli ilk 10 yatırım arasında olduğunu göstermektedir. Hizmet satışı karşılığı ödemesi nakit ya da kredi kartı ile anında tahsil edilir, ilk yatırım maliyetleri diğer sektörlere göre oldukça düşüktür, bu bakımdan daha düşük risk taşır. Az sayıda personel ile yönetilebilir. Tüketicilerin sıklıkla talep ettiği, ihtiyaç duyulan bir hizmete cevap verir. Ayrıca yaşam tarzındaki değişimler, gelir artışları ve artan giyim harcamaları ile bu sektöre olan talep sürekli artış göstermektedir’

Networkdry uzman ekibi ile lokasyon ve mağaza seçimi, hazır mimari proje, makine ekipman kurulum, intranet sistemi, teknik servis, eğitim, saha desteği ile girişimciye anahtar teslim model franchise paketi sunmaktadır.

Merkezden yapılan kurumsal anlaşmalar, ticari müşteriler, N Club ile sürekli ve yeni müşteri, 7/24 çağrı merkezi, mobil uygulama ile Offline ve Online olarak çalışan en büyük kuru temizleme ağı Networkdry dinamik yapısı ile sektörün en hızlı markası olmayı hedeflemektedir.

Bize ulaşın !

Pin It on Pinterest